Es2b ??

Nej nej nej , icke. Esmu2 ska det va.

Idag började jag 2:an. Kan inte fatta att tiden gått så himla fort. Den har dock en tendens att göra det när man har roligt. Och detta är ett levande bevis på det! Älskar det, klassen, skolan, lektionerna, allt !
idag så fick vi även reda på ensamblerna och det blir jag & julia w & julia s i en tsm med massa andra som spelar instrument. fattar ni hur kul detta kommer blir ? jag är överlycklig :D
ingen mjukstart idag inte, slutade kvart i fyra med kör, det va faktiskt rätt kul. Måste bara få tag på ett vettigt schema med så man vet när man börjar osv. Kan va bra va ? :)
Resten av dagen ska jag nog typ. städa lite, duscha, välja kläder till skit fotograferingen imorgon ( vilket jag so not vill gå på !!! ) sen sova sova sova !
Helgen blir nog inte särskilt spännande precis heller..


lycklig.


HEJ DÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0