thomas järvheden

hej hej

jaha igår så va det måndag, vad hände då ? ja jag & karro sjöng & skrattade hela eftermiddagen, riktigt kul. sen va det träning, dock att min skada är värre. men sånt man får ta. igår kväll kollade vi på kanal 5 & alla som inte gjorde det missade något ! säger bara en sak, Thomas Järvheden ! Sjuk människa, sjukt rolig! dessutom blir det ju itne sämre av att han är en riktig snygging + att han sjunger bra. McDreamy ? oh yes.

annars är det chill idag, vaknade dock vid åtta :o så har vatt uppe sen dess. satte på en film & mös framför den en stund tills jag tröttnade och gick ut lite, gött väder idag(Y) ikväll blir det inte någon träning för min del, inte för eves eller fannys heller, nejdå, utan vi ska hjälpa till med bilbingon, tråkigt som fan men måste göras.   Och just det, imorgon börjar skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0