will you run with me ?

dagens låt ; stay with you +let love in - goo goo dolls


fest igår hos julia, det var trevligt. sen ringde min kära bror och eftersom jag mådde lite bättre av lit frisk luft så gick jag & eve dit en stund, det var kul. sen gick dock alex så jag fick ha följe med älskade evelina&richard. tur man har någon. idag är jag inte på jättebra humör faktiskt, musiken räddar som vanligt. blir nog en film och lite mys kväll, kanske med evelina om jag får tag på henne :) på onsdag börjar jag jobba på österås, ska stå i kiosken eftersom det kommer vara agility där från onsdag-lördag. så får se om där är något folk. Karro kommer hem på måndag som sagt, men tydligen åker hon igen på torsdag. jättetråkigt för mig, men jättekul för henne. sammanlag denna sommaren har jag aldrig varit utan henne så länge. undra hur det kommer bli när vi blir vuxna? jaja skitsamma, hon är min andra halva så är det och så kommer det alltid att vara. torsdag blir rolig iallafall, evelina ska hjälpa mig nere på österås och sedan åker vi till Helsingborg. Skoj skoj! Nu ska jag se om jag kommer ihåg hur man spelar gitarr, har nog tillochmed glömt hur man håller den, men det ska nog gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0