there's nothing else I can say

hejhejhej !

en bra dag för att vara sjuk (a) började med ljudteknikprov imorse, btw MVG nästa :D haha.
iallafall, sen stck jag hem och vilade lite, sen så skulle jag ändå äta & då följde jag med Karro & Simon till donken (a) mycket gott & trevligt. Sen stack vi hem & Karro och Simon drog på idrottslektion och jag fastnade först framför Spindelmannen 2 & sen datorn , surprise! Snart kommer väl Karro hem & sen har jag utvecklingssamtal halv fem -.- segt. Får se om jag orkar följa med på träning ikväll. Det är så sjukt sent. Iallafall, torsdag imorgon, segt. Fredag blir det att umgås med bästa Julia :D Sen lördag kanske en runda till Jacobsskolan & sen sova äver med älskling :*

saknar sommaren .. så jag bjuder på lite bilder från Åhus 09 ! :D




/ » jos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0