and the grass is getting greener each day

hej bloggen, ja gräset blir verkligen grönare för varje dag. jag skulle dock uppskattat det mer om jag inte hade haft världens migrän, ända sen igår har jag haft denna jävla huvudvärken. får se om jag tar mig till skolan imorgon, vill iaf träna ikväll så då får jag nog gå till skolan med :p ajja, hlovet har varit fantastiskt roligt :) tack allihopa för allt! på lördag är det även Fridas 18 års fest som ska bli väldigt trevlig :) ångest inför historia provet på fredag, har inte börjat ännu -.- 1800-talet får vänta. annars så har jag inte mycket mer att tillägga, längtar sjukt till både valborg & Evelinas 18 års fest & Åhus & P!NK i Gbg, åh denna sommaren kommer bli nice :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0