helg igen (:

hejsan hejsan, jaha ännu en dag är snart förbi, eller skoldag kanske jag ska säga. känner att denna eftermiddagen kommer bli sjuk stressig. slutar halv tre, sen ska jag köpa en liten gåva till Frida som fyller 18 imorgon, efter det ska jag träffa bästa vän en snabb stund, eftersom det är samling redan kvart i fem, & plus att jag måste slänga i mig ngt  att käka där emellan.seriepremiär mot kdff som sagt kl halv sju, sen blir det kanske Finjasjön, får se om jag är pepp.. kanske inte efter igår. jaja, nu har jag den segaste lektionen kvar, scenprofil. den va roligast i början men nu har den bara fallit och fallit ner på min lista! nej nu ska jag kolla klart på internet och sen börjar snart den efterlängtade lektionen -.-  puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0