kärlek!

hello.

herregud vad jag blir lycklig av vädret. det är helt underbart :) dagen har hittills bestått av jobb & sen bjöd minsann bästaste Evelina mig och Karro på lunch på Wokhouse, riktigt smaskigt! ikväll är det årets andra grästräning, det gick ju sådär igår, är inte riktigt van vid det ännu men det blir nog bra ;p imorgon så blir det lite jobb till här hemma & sen ska julia nana här, mysigt. på fredag är det serieprämiär för a-laget, kommer va där & stötta er ofc :) och på lördag är det fest & ja vid tre tiden är vi igång eller? :p haha. nice är det iallafall! har även köpt lite nya kläder & hör & häpna ; ett par nya solbrillor :o hahah!
PUSS PÅ ER!


har aldrig påstått att vi är normala, åtminstonde inte jag.
jag älskar er & denna sommaren kommer bli bäst!

Kommentarer
Postat av: EVEN !

hihi , tack själv <3 fy fan vilken sommar det kommer bliiii :D:D ÄLSKAR DIG SOM FAAAAAN ! <3

2010-04-07 @ 17:10:46
Postat av: Anonym

hihi du är så jävla bra älskling ! det kommer bli så sjuuuuuuuuuuuuukt nice ;D hihi. <3<3

2010-04-07 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0