life is good

hejhopp :)
iförgår sov jag & karro hos bästaste evelinen, & att vi gick upp & sjöng och gjorde god frulle på hennes födelsedag igår hihi. igår skulle jag till skolan men det blev inte så faktiskt, hade håla & sånt. så det blev en ledig dag. idag har jag gått från 10-12 & det va kul idag hah. vår teater är bäst ju (; ikväll efter träningen sover  jag hos eve :) imorgon går jag från tio till typ halv två.  fast har bara historia & idrott. (Y) helgen kommer säkert bli nice, fest på fredag antar jag, ( även om jag egentligen vill se "så ska det låta" haha. ) nej men det blir nog bra. jaha nu är det bara jag i vår umgängeskrets som ännu inte fyllt 18. bara några månader kvar ju ;p
ha det gött, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0