på egna ben

hej allesammans :)

SHIT VAD JAG ÄR SEG IDAG. usch, och då har jag ändå bara haft en lektion idag. herregud, aja. igår va det träning i världens jävla hagelväder? vår, jo juste.. anyway, sen cyklade jag&eve hem och duschade, sen blev det kvällsmat/barca och sen mys :D jag älskar dig ! :* imorgon slutar jag halv tolv, sen ska faktiskt eve få klippa mig för jag ser ut som crap. fast det har nog inte med frisyren att göra ifs ( så nu sa jag det själv hah ) nej usch, något måste göras helt enkelt. ikväll blir det gympa med mamsen, och sen har vi faktiskt inga matcher denna veckan. hmm juste, undrar om Johnny kanske inte riktigt menade när han sa till mig att han hade snackat med "headcoachen" om att jag inte ska va anfallare -.- tydligen hade han inte det om man går efter träningen igår. jävla sinne där ja. synd för det va en riktigt bra & rolig träning annars.. jaja, får väl se. förresten så pågår det lite ändringar i mitt STORA STORA sovrum också ;) än så länge har jag tagit bort mitt feta skrivbord som tog upp halva rummet, plus nya gardinder ;p ja jag slår på stort :D hah, nej men får chilla med att måla om lite, men jag ska iaf inskaffa ( eller försöka bygga själv faktiskt ) ett skrivbord, pappa får hjälpa mig med den saken. jag får panik för jag har så mkt skit instoppat i mitt rum så jag får ju för fan klaustrofobi. jajja, på fredag blir det en ordentlig genomkörare på barnmusikalen, jag ska fan kunna allt utantill har jag bestämt mig för. & snart är ja där :)  nu ska jag ner & fixa lite kaffe & macka el ngt sånt, men va inte ledsna, jag kommer ha tid att skriva imorgon också ;) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0