sjukling

hej hallå .
usch har haft migrän nu konstant i typ 3 dagar, inte så jävla kul. men anyway så slösar jag numera inte bort timmarna i macsalen utan framför tv:n med sex & the city, och ja jag har redan sett alla avsnitt & alla säsongerna men jag kan inte hjälpa det, vissa saker bara behöver man! rapporten idag om min egna hälsa är väl att det är bättre i huvudet, dock lite ont fortfarande, kändes som att jag ahde lite feber i morse, men det hade jag som tur inte. jag har inte ont när jag tränar (tack & lov!) så därför blir det självklart träning ikväll igen. seriepremiär på fredag mot Kdff ju, måste va på G! Snart kommer Karro & Lina hem, ska försöka hjälpa dom vad dom ska va ikväll på studentfesten, det är ngt kändistema som dom flesta vet redan, så jag sitter här & funderar lite grann.

och det följs av att jag sitter och funderar på en massa andra saker också, vissa grejer ska jag inte skriva här för det vill jag helt enkelt inte (; men jag har kommit på mig själv att inte va inne på ex facebook allt för ofta längre, för att jag blir antingen förbannad eller bara allmänt trött på folk, så jag har kommit på att det är faktiskt bra att ha blogg för jag menar, visst finns det vissa som faktiskt tycker min blogg är lite intressant? det vet jag att det finns, och det som är gött det är att jag itne vet vem eller då vilka som faktiskt är inne och läser då & då, men jag har mina små funderingar och det är rätt spännande, tro det eller ej. så om ni någonsin känner för det så lämna en kommentar :)

imorgon blir det iaf att asa sig till skolan igen, men då är det bara 3 skoldagar kvar tills helgen så det ska jag nog kunna stå ut med. nästa vecka blir chill för då är det äntligen dags för turnévecka! och jag ser mest fram emot att få va ledig på musiklektionerna mer än att faktiskt åka ut och uppträda någonstans, vad säger det? HAHA. jaja, jag hade ltie att säga idag, och ändå har jag egentligen inte fått något sagt, men det är väl jag i ett nötskal I guess. nu ska jag gå ner till min härliga plats i tv soffan & fortsätta kolla på sac & fundera en massa. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0