torsdag

världens tråkigaste överskrift men jag har tappat min fantasi . usch denna dagen har varit sådär, känns som att allt bara är helt fake . det enda som är bra det är nog det fina vädret . och den kaffe koppen + mackan som väntar när jag kommer hem (Y) gillas. historian kan dra åt helvete för jag har ingen motivation till att ens öppna bkoen. men jag har bestämt mig för att lära mig årtalen och sen läsa anteckningarna så jag kan det överlag. det får räcka. träning ikväll med, det ä väl positivt, borde va rätt lugn träning eftersom det är seriepremiär imorgon :) så då blir den nog rätt rolig också . jag har fortfarande huvudvärk btw :/ fattar inte vad som händer. åh jag vill ha mitt långa hår tillbaka ( på tal om rulltrappor haha ) jag ska fan ha långt hår till sommaren, fast jag kan ju inte riktigt påverka det ;p hur mkt växer håret på en månad undrar jag? och när jag väl får mitt långa hår igen, blir den lila slingan en självklarhet!  sista lektionen nu om en kvart, det är bara till att  stå ut :)      puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0