trötttrötttrött

hejhej :)

gud vad segt det va att gå upp från sängen i morse, känner att mitt huvud är inte laddat för historia just nu. usch måste ta tag i det, men jag fattar fan inte hälften. sinne, brukar ändå va rätt hyfsad på proven men jaja, ett undantag? sjukt dåligt med inställning till att plugga 18oo tal iallafall. låååång dag idag, men den gick väldigt fort (Y) har precis varit och gympat med mamsen&karro, har kommit på att jag kommer göra ngt nästan varje dag denna veckan, måndags-träning, tisdags- träning, onsdags-gympa, torsdag-träning, fredag-seriepremiär (fb) & sen måste jag göra ngt lördag& söndag bara för att. hihi, det känns bra dehär :) passar på att säga grattis till sara också, som fyller 18 idag :) på fredag är det som sagt match i kristianstad & sen blir det förhoppningsvis grillning med eliten, vet inte riktigt hur det ligger till. lördag ser ut såhär, osby på dagen, förfest hemma med jocke & friday  (haha vilket gäng!) sen vidare till stoby :D ilikeit. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0