festivaldax

hej hopp! igår va det onsdag och då umgicks jag med bästaste julia hela dagen&kvällen, kollade först på seriepremiären, vinst med 1-0 jaddå! sen for vi till stan och gick där en stund, sen körde vi till maxi men och sen till  coop&till sist till McDonalds för en liten efterrätt! MUMS. Efter det stack jag hem & kollade på Valentines day med Karro&Jocke, en riktigt trevlig och spontan kväll med andra ord. Idag är det då torsdag såklart, och vi ska ner &kolla talangjakten kl två och innan det ska jag till R1 och se om jag kan få en körtid. Imorgon börjar festen här hemma kl två, riktigt awsome. Sen är det lagfest vid sex, så det kommer bli nice :D & på lördag är det fest här hos oss igen minsann :) ikväll är det först träning sen blir det lite sen kvällsmat med systrarna svensson! :*

peaceandlove





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0