från och med du

denna låt spelas om och om igen i mitt hem just nu, grymt bra är han! Min status idag är att jag är sjukt trött av någon anlednind, ikväll är det träning, men innan dess ska jag göra lite te och sättta mig & göra lite lite engelska kanske lyssna på oskar linnros också? hihi. För övrigt kan jag knappt vänta tills hösten kommer på riktigt så jag får använda mina älskade kängor, dock har jag ingen bild nu med det ska jag lösa så fort jag hinner, lovar! Har även ett par nya vanliga skor och ett par nya högklackade! me like :)

denna veckan är lite smått händelselös, mest träning kombinerat med läxor, på fredag ska jag hjälpa pappa i garderoben på kulturhuset&mamma fyller år, och på lördag far hela familjen Nilsson till Köpenhamn för en heldag där tillsammans! Nu ska jag ta tag i mitt cv så det kan bli klart och sen ska jag bara hitta ett bra tillfälle att gå med det till affären :)

annars är allting okej, iallafall denna veckan, nästa vecka kommer nog bli lite tuff, begravning nästa torsdag med ju..

älskade Jörgen Brinck, du finns i mitt hjärta tills den dagen jag slutar andas.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0