hurra hurra !

hej hej :D idag är det minsann den efterlängtade 18års dagen. Jag måste känna att jag trodde det skulle kännas annorlunda men det kommer kanske sen, typ imorgon kväll när jag kan gå in på harrys utan problem :) hehe. Har haft en jättemysig dag, började redan vid sex, frukost med familjen där jag fick en bärbar dator, en väska och lite ringar (Y) riktigt nice. & sen julkalendern med mamma och karro.

Efter de  så höll jag på att pilla med min dator såklart, sen kom alex och sen körde jag, mamma och karro till kristianstad i hopp om att hitta ngt fint, men det blev faktisk bara 2 par öronhängen för min del. Har även hunnit med att träna zumba idag :) när vi kom hem från träning var det en god middag som väntade, väldig mysigt. Uppdaterar imorgon med, och det kommer bli en lysade fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0