jullov?

jag är riktigt trött och sleten faktistk. dessa senaste veckorna har varit hektiska. nu är det iallafal fredag, känns riktigt fint! försov mig dock i morse eftersom jag va sjukt sleten från gårdagens föreställningar, så jag va i skolan kvart i tio ungefär, missade inte så mycket, och sen får jag höra att svenskan är inställd i eftermiddg så istället för att sluta kvart i tre, så slutade jag halv elva (Y) det gillas. så jag håller på att städa huset så mamma och pappa blir lite glada när dom kommer hem, egentligen borde jag typ sova men jag känner att dom kan också behöva få vila när dom kommer hem minsann :) denna kvällen drar mest åt att chilla hemma med mamma & pappa, äta gott och så :) är inte riktigt pepp på fest.. nu ska jag städa vidare på ovanvåningen och sen ska jag försöka göra något med mitt projektarbete (jag dööööör) så tack&hej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0