radioactive

hello. det var ett tag sen, men men. har hänt en massa, som inte ska tas upp men allt är fin fint nu faktiskt (Y) önskar dock att morgondagen kanske skulle va lite över.. men det blir säkert bra! annars flyter allt på, har ju bara någon dag kvar & sen är det ett välbehövt jullov :D härligt. lyssnar på kings of leon, deras nya album är awsome!

ikväll får vi se om jag hinner kolla en bit på ph, det är ju snart final för tusan! men jag, mamma & jocke ska till tyringe och kolla på karro som spelar semifina i DM tror jag? hehe. Sen ska jag hem och ta en lång varm dusch, efter det ska jag kolla igenom manuset en gång innan den stora dagen haha. föreställning 14.30 och 18.30 i blå salongen. blir nog typ kul för som tittar haha. Det var nog det mesta jag hade för idag :) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0