sex on fire

awsome!

iallafall, då är det jullov & det är riktigt skönt. nu kan man äntligen göra det man har längtat efter hela hösten !
saknar faktiskt min klass lite, vi har ju så sjukt kul ihop nu så det är galet ! :) var på melllandagsrean igår en stund, hittade ett par svarta byxor som jag ska ha på nyår, ska bara se vad jag ska ha till sen är det fixat! hann även träffa julia&christoffer på en fika igår,mkt trevligt :) plus att jag och karro har köpt Mary Poppins, produktionsår 1964 el ngt haha, jag gillar det! 
för övrigt  har jag haft en jättemysig jul & snart är det ett nytt år och det är sinnessjukt hur mkt som kan ändras på ett helt år, shit förra nyår var ju rätt så konstigt egentligen.. haha. men det kommer bli ett väldigt trevligt nyårsfirande i Perstorp hos Mathias & Lina, och så är det såklart ja&karro plus några till :) nice!
jag känner att livet verkligen leker nu, I can do anything :)
PUSS på er underbaringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0