sleden

Hejsan, då är vi igång med ännu en vecka. Helt sjukt hur fort allting går. Dock så kom jag på tanken idag att jag inte har mycket mer i mitt huvud än på att träna :s känns lite som att jag kommer typ bli galen tillslut! Men det är ju iallafall en bra sak dedär med träning.. Anyway, Tisdagen har varit kort, och lite smått känslosam också faktiskt. Hoppade första lektionen på jacob idag, började 10 med att lyssna på lite redovisningar & sen va det käk, och på lunchen gick jag,julia, emil & elvis ner till stan och köpte en liten "lycka till" present & kort till vår kära Gert. det kommer inte bli detsamma utan dig!



Jaja, sen har jag även vatt & köpt mig en ny halsduk, ska också se om jag kan hitta ngt kul att ha på mig till
fredag. Idag har jag tränat & sen kollat på PH så klart, sen laddade jag upp med kaffe och jag har nu faktiskt ändå kommit en bra bit på mitt projektarbete! Morgondagen är väl inte jättespännande, skola&sen plugg till arbetsmiljöprovet till torsdag. kram

till sist, hur snygga är dom inte? längst till vänster är väldigt min stil :D älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0