snart dan före doppardan

godkväll :)

vilken termin detta har varit. har hunnit med en massa, och det har hänt en massa tråkiga saker men ändå lite fler roliga saker. och det kan jag ju lätt tacka min klass för. ni är faktiskt bäst :) studentfester, eller bara en vanlig dag i klassrummet, det spelar ingen roll! härligt. jag är väldigt trött och är riktigt glad över att det nu är jul och det känns som att de flesta kan behöva några dagar med sina nära och kära och bara mysa :)

själv åker jag & min famillj ut till skogarna (a.k.a lörby) och ska fira julen där som vanligt. jag gillar det! :) hihi. massa att packa imorgon och även göra klart det sista med julklappar och allt vad det nu innebär. har även väckt min ipod ur sin ungefär 3 års koma och försöker nu få in lite mer modernare musik ist för det möget jag hittade där nu hahah, nostalgi! det blir alltså några dagar i stugan & sen kanske det blir lite festligheter på juldagen i Höör antagligen, och nyår är planerat tror jag, kommer bli mysigt :)

nej nu vill jag bara önska er alla en riktigt god jul och jag hoppas ni får det ni har önskat er (även fast det nästan är roligare att ge bort tycker jag!) och så hörs vi när jag har kommit till hesslehåla igen! puss och kram. var snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0