chilli

hey.

egentligen orkar jag inte skriva så mkt. tänker bara berätta min eftermiddag/lite av kvällen. är sjukt förkyld, vet inte vad som händer. stod precis i mitt rum ensam & började gråta, har ingen aning om varför. bilder sägger väl mer än tusen ord antar jag. jag ska snart städa undan på mitt stökiga rum om jag pallar & snart blir det en varm lång dusch, ingen träning för mig ikväll inte :/ längtar även efter kaffet ikväll haha! så desperat har jag minsann blivit mina damer & herrar :) imorgon har vi btw inga lärare ? helt cp, skulle ha studiedag egentligen men nej vi ska läsa själva. men det är bara projekten & ensambeln imorgon så det ska nog gå bra. imorgon är det även den bästastes födelsedag, grattis min vän :) kärlek till dig.

annars försöker jag leva på med mitt motto : försök överleva (y)





hejsvej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0