grattis !

hejsan.
idag fyller morfar år, det firas såklart med det vanliga, god smörgåstårta mums! Förhoppningsvis kommer Sofia snart hit och joinar mig & Karro, sen gör vi vid oss lite chillar & sen åker till morfar eftersom mamma redan är där nu & hjälper dom. sen bär det av direkt till träningen & efter det så blir det sleepover hos nilssons med Sofia & Julia. Det kommer bli trevligt (Y)

Jag har även skrivit i min profil att ni ska få reda på hur det är att vara jag, och jag kan säga att just nu är det bitterljuvt. Det känns somatt en del av mig saknas, och vid dethär läget vet nog de flesta vilken del det är. men jag försöker leva på som innan även om det är lite svårare nu. Det är som att jag är dömd till att aldrig vara riktigt lycklig. Nu är liksom allting jättebra förutom detta. Men det är väl inte bara jag som känner så antar jag. Nej nu räcker det med gnäll från min sida iallafall. Imorgon är det äntligen fredag & då blir det Kstad med Karro & sen träning och efter det är det käk & bowling på zuperbowl med Karro, Lina, Mathias, Alex & Sara :D LOVEIT!



ge mig sol!?

Kommentarer
Postat av: lina

åh yes ! vi ses ikväll (Y (K

2010-02-26 @ 14:48:45
URL: http://lhaina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nej, det är inte bara du som känner så kan jag säga!

2010-02-26 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0