lördag & sportlov !

hej bloggen !

jaha igår så va dset sista dagen i skolan, sjukt skönt med lov nu. igår kväll var jag & evelina och käkade på wokhouse, och det blev en massa vettigt prat & himla mycket skratt och tårar haha ! efter det gick vi hem till henne och kollade på gamla bilder & körde lite skön massage (;
idag så känns det som att inget kan stoppa mig, jag orkar liksom inte må dåligt längre, och jag förtjänar inte det. efter en lån pratstund med pappa i torsdags kväll så har jag insett olika saker, och det är fan bara jag som vinner på dehär :) jag måste passa på att säga att jag älskar er alla mina vänner, utan er så hade jag aldrig klarat av någonting och jag hoppas vi hittar på något nu på lovet :) nu ska jag gå & ta tag i mitt lilla liv. pusshej


bara för att jag gillar denna bilden skarpt kommer den här också :) hihi.




But there are dreams that cannot be
And there are storms we cannot weather.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0