smile !

Smile tho' your heart is aching,
Smile Even though it's breaking,

When there are clouds in the sky- You'll get by,
If you Smile through your fear and sorrow,
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through- For you.

Light up your face with gladness,
Hide ev'ry trace of sadness,
Altho' a tear may be ever so near,
That's the time (thats the time) you must keep on trying,
Smile- What's the use of crying,
You'll find that life is still worthwhile,
If you just smile.



love it.

anyway, tisdag idag. ingen träning, rätt skönt faktiskt. sitter och lyssnar på musik & jag älskar det. väntar på att lina ska höra av sig, kan ta en stund ;) ska antagligen ner till julia i Qpoolen & kolla lite grann, sen ska vi äntligen fixa min blogg btw! gott. Karro är i Lund med Lina H och vet inte hur det blir ikväll men jag hoppas det blir något skojsigt :) längtar till fredag också, ska bli sjukt kul :)

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss





Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, titta garna forbi om det later intressant :D



Om inte.. Sa ber jag hemskt mycket om ursakt for min lilla "reklam" och hoppas du far en jattebra dag :D

2010-02-23 @ 13:03:16
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Rebecca

:)

2010-02-23 @ 13:09:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0