åt helvete!

med precis allt! åh, jag önskar att jag va 10 år igen när man kunde välja att inte bry sig&då gjorde man inte det heller. allt känns så jävla meningslöst med mitt liv just nu, fotbollen kan dra åt helvete, vill fan inte spela längre. Så jävla tråkigt att efter säkert 2 år så favoriserar tränarna FORTFARANDE! Man kanske ska tänka på laget istället för på sig själv någon gång. Om jag inte platsar nu så kommer jag aldrig göra det, för jag har försökt så jävla gott jag kan nu och det ger absolut inget resultat för tränarna eftersom dom redan har bestämt lagen innan! Jag har ändrat min inställning och jobbat röven av mig till ingen nytta, och det värsta är att så som jag va innan med min inställning kanske är okej nu ? det verkar så eftersom dom har tagit ut lagen som dom har gjort nu till cupen. ah fuck allt! skolan är seg och jag känner verkligen att jag måste sluta att skita i dom "oviktiga" lektionerna i slutet av dan, det har blivit lite mycket sånt nudenna veckan. men dock har jag inte mått bra varken psykiskt eller fysiskt. jag vill ha sommar, då kan man skita i allt & alla som man inte tycker om. nej fyfan, nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

finns bara ett litet litet telefonsamtal bort jossan <3

2010-01-21 @ 21:04:41
URL: http://linaajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman !

2010-01-25 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0