igång med vardagslivet

hej bloggis .

usch idag är det redag söndag, kan knappt fatta det! men lovet har varit gött & jag har ångest inför skolan. Känns som att vi kommer få as mkt att göra nu i början bara för att komma igång -.- vet inte, hoppas jag har fel! Första träningen idag, det gick utmärkt även om man va jävligt trött efteråt. Imorgon har jag inga planer över huvud taget så ge gärna förslag.. om jag har tur orkar min älskade pojkvän med mig någon timme (a) jag längtar redan till nästa helg, men inte för att det händer ngt utan just för att det är helg. Jag har massa nyårslöften känns det som, ett är att jag ska skita i folk som jag inte tycker om, och inte umgås med dom heller för den delen. dom är inte värda min tid :) dessutom ska jag försöka göra denna terminen till något lite gladare än förra. den var som en mörk dimma som man aldrig kom ut ur. det vill jag inte gärna uppleva igen. fan vad jag vill ha vår&sommar. längtar så sjukt mycket nu. nej det va nog det jag hade på hjärtat idag. puss.



vill ha speciellt de andra paret skor från vänster & klänningarna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klänningarna, var har du hittat dom? Super söta

2010-02-03 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0