long time no see

shit vad längesen jag skrev blogg :o kommer knappt ihåg sista inlägget om jag ska vara ärlig. lite sammanfattat, julen har varit jättemysig, nyår va riktigt trevligt, lovet har varit bra hittills, och jag sitter här och saknar simon & hoppas innerligt på fest imorgon med eliten! jag vet inte vad jag ska skriva om folket i mitt liv, folk är idioter & folk är underbara! får snart börja ladda mentalt för skolan, typ 5 dagar kvar, alldeles för lite enligt mig. skulle gärna kunnat skita i resten av skoltiden. den är inte vad den en gång varit. nu börjar för övrigt mitt & min familjs nya liv, vi har försökt nu några år men nu är det verkligen förjävligt. jag skäms över mig själv, kan vara därför jag inte har några nya bilder på mig över huvudtaget?? usch ja. just idag så är jag väldigt ensam, karro är i stan, mamma pappa jobbar för fullt och jag har inget liv :)


okej jag har några nya bilder, här kommer en på mig&en på mig + syster som togs senast idag.

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0