åhee

jag blir så trött på alla. känns som att jag är typ längst ner av det lägsta någonsin. det är svårt att förklara. men så känns det iallafall. dessutom har jag kommit på att just nu har jag sjukt dåligt sjävlförtroende. skäms nästan över att bara gå till skolan (y) känns bra ju. efter denna förkylningen så får det vara nog, för en gångs skull i mitt liv vill jag kunna vara nöjd med mig själv. undra hur det känns.

jaja nu har jag skrivit av mig lite gnäll med, så idag skulle vi slutat halv fyra, men kören va inställd och jag skulle inte va med på idrotten pga megaförkylningen ju, så ja, rätt gött att va hemma nu :) imorgon så ska jag inte till skolan kan jag säga reedan nu, jag får väl dock dit och göra provet i Gemu men mer än så blir det inte. Måste sova så jag blir frisk till lördag ju :( nu ska jag skriva min projektplan, och imorgon förmiddag måste jag skriva idéskissen eftersom det va ett antal veckor sen den skulle va inlämnad (a) anders har skällt på mig haha. nej det va allt för fröken nilsson, så hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0