försyld!

hejsan allesammans. fyfan vad jag har ont i min hals, jag lovar att det är halsfluss igen! :o men skit i det, har faktiskt inte tid med sånt trams :) idag s¨å började jag två-halv fyra, rätt tufft är väldigt sliten. haha nej men imorgon, åhh jag avskyr onsdagar! så långa och trååååkiga! på torsdag är det ju faktiskt Gemu prov med, känner att jag kan det ungerfär lika mycket som påven är buddhist. blööö. anyway, på lördag sdka jag först till malmö tänkte jag, ska shoppa lite ( måste ha fått pengarna tills dess!!! ) sen drar man till Vankiva där det är ferre hela natten lång (A) :D wiiiie! och jag har äntligen bestämt mig för att göra hårförlängning , men mer säger jag inte (a) hihi. spännande saker man har på gång jaddå ;p not, jaja nej men jag vill för övrigt mest säga att jag vill ha sommar som fan nu! tack och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0