måndag

hej bloggen :)

helgen har varit fantastisk, fredag chill hemma med familjen, lördag först malmö & sen va det ferre i Vankiva för hela slanten, och det var sjukt kul! Riktigt trevligt att träffa alla gamla vänner igen, haha. Tack allihopa som var där, ni är underbara :) idag så slutar jag ju tidigt, så stack hem och åt och sen har jag varit ute och gått i det underbara vädret. Jag älskar att vi bor så nära skogen, det är riktigt härligt! Anyway, ikväll är det möte och sen ska jag & syrran kolla på Höör- Hif tror jag ;p iallafall, imorgon är det föreställning med "Björnens Camping" det känns som att det börjar bli dags att lära sig allting nu, funderar på att ha manuset liggande där ingen ser det inuti min "kiosk" (a) mohah. Sen är det även fotbollsträning imorgon, har inte tränat nu eftersom jag varit sjuk men nu är jag back on track igen. För övrigt har jag inte mycket mer och säga, jo GÖTT med lite ledighet på torsdag-fredag :D PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0