onsdah

hejsan :D herregud vad min kropp värker. spelade match igår, vinst med 2-1 så jävla gött :) har nyss varit ute och gått med älskade evelina i en timme, hann med en hel del snack & sådär, skönt att du finns. har även pluggat på Nk provet som är på fredag, det känns väl sådär just nu. men har hela dagen imorgon också på mig. går från 10-11 så det är helt okej :D hmm, annars då, typ träning imorgon, match a-laget på fredag, HIF-Halmstad på lördag, dop för Arvid & Alex födelsedag på söndag. Sen är det ny vecka igen (: älskar hur snabbt det går. nu ska jag gå och ta bort mitt havlbraiga nagellack & asa mig ner till köket & göra fruktsallad :) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0