tjooo ! :)

hejhejhej ! :) idag så mår jag super bra, önskar alla dagar kunde vara såhär. igår så blev det en hemma kväll med pappsen, god mat & vi kom faktiskt överrens hela kvällen :D sen gjorde jag en kladd kaka och den kom fram när mamma kom hem från jobbet, sen stod vi i typ en timme och bredde frallor till Cup Syd som har dratt igång. Snart kommer Karro hem från Höör också så då kan jag busa lite med henne (; haha. Och imorgon är det 20 års fest förSara och hennes syster Sofie, det kommer bli jättekul. Hela min syskonskara ska dit haha. Trevligt värre. Sen har jag en anledning till att längta till imorgon men den lär ni väl få reda på snart ;) hihi. Nu ska jag gå ner och kanske smaka på lite överbliven kladdkaka ? (A) maybe. Ha det så bra allihopa PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0