valborg

tjenare. jaha igår va det valborg, dagen hade varit så mkt bättre om vi hade varit lediga, men nejdå låt oss hålla på till kvart i tre när täget till Lund går tjugo i fyra :D JAA ! fyfan vad jag stressade, fick till och med sminka mig på tåget, ståendes med mascaran och ett par tjugotal folk som stod & stirrade på mig samtidigt (Y) underbart, för man är rätt så snygg när man står där och försöker ta på mascaran eller hur? mmm. jaja, när vi kom till Lund så blev det Burger King och där va inte så mkt folk nae? bara fullt överallt och med en efterbliven personal så tog det ungefär en halvtimme innan vi hade beställt och fått käket. herregud, sen gick vi iallafall till parken och drack och hade allmänt kul, sen vid halv sju kommer det en jävla traktor som nästan kör över våra grejer ;p skitbra, så vi fick typ slänga oss framför och precis innan han skulle köra över oss så stannade han !! okej, lite överdrivet, men dom skulle tydligen städa där och öppna igen lite senare. så jaja :) då gick vi istället till Sofies student lägenhet och festade, sen runt nio eller något gick vi till parken igen för att kolla på brasan :) sen skulle alla hem till Hässleholm av olika andledningar, så vi satte oss på tåget och åkte hem till Lina :) efter det så drog jag & Lina H till Korv Eriks och köpte käk, sen kom min älskade bror och hämtade mig så jag slapp gå hem. Och dessutom, precis innan jag går och lägger mig välter jag ut en hel bringare med vatten, så ja dagen/kvällen/natten hade kunnat vara bättre ;p men sammanfattat så hade jag skoj :)

idag sov jag till tolv :o helt sjukt, så det blev inget lek med julia eftersom Karro har match nu tre så det va inte så lönt, ohc ikväll så kommer familjen Brinck hit :) nästa helg kommer överträffa allt, för då är det den efterlängtade 18års festen för Evelina :) wiiiiiiiiiiiie ! nu ska jag nog kanske eventuellt möjligen gå och klä på mig och kanske fräsha upp mig lite innan vi ska iväg :p

två saker jag MÅSTE göra med pengarna jag har fått.
  1. Göra hårförlängning, helst innan Eves fest.(Kan blir svårt efterosm jag får pengarna samma dag men jag vill!)
  2. Pierca tungan innan S!ESTA (a)
TACK & HEJ ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0