allting börjar om

godmorgon, här kommer ett väldigt tidigt inlägg ifrån en knappt vaken josefin. gårdagen var låååång och jag hade behövt sovmorgon egentligen, men det är bara till att resa på sig. sitter på jacob och vet inte riktigt vad vår uppgift är idag? eftersom läxan är till nästa tisdag? är ledig från denna lektionen imorgon iallafall, det är väldigt skönt, tror bara jag har engelska på morgonen imorgon sen är jag nog ledig. och på torsdag är jag helt ledig :) hihi, fint det. ja och sen är det ju fredag och sen har ännu en vecka gått, jag säger ju att det går sjukt fort ! :p jag har även bestämt mig för att åka med min familj till Höör på lördag, till jockes mamma :) det blir trevligt. idag slutar jag ett och sen är det kölektion vid två, skriver mer imorgon ! puss

tala är silver, tiga är guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0