ännu en dag

jajemän, ännu en dag har gått. önskar bara att det kunde va den 27  nu nu nu !! :D dagen har varit lång och det känns som att jag har sovit mig igenom den, fast då skulle jag nog inte va så trött nu. känns som det blir sängdags rätt tidigt idag. imorgon är ändå chill, går till ett & sen blir det körlektion. vill bara ha dedär jäkla körkortet nu! imorgon så blir det också som sagt en tripp till min festlokal, så jag kan se hur vi ska ha det & lite så (Y) angående helgen har jag inte riktigt bestämt mig ännu, fredag är det chill iallafall, lördag ska tydligen min familj iväg till höör men jag vet inte om det kanske är bäst att jag stannar hemma & låter dom ha det trevligt :p känns så nu iallafall. nu ska jag gå & spela lite gitarr och sen blir det en varm dusch på det, fint. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0