bruno mars

what uuuuuuuuuup?? shit vad jag är förkyld idag, inte bra med tanke på att jag ett, ska gympa med julia ikväll, plus att jag ska träna tis,ons,tors också :/ ååååååhhee. typiskt. hoppas möget går över snart. igår så var det en låång dag i hästveda med Fch & det slutade med en final, dock förlorade dom mot Bk Kick men det va bra ändååå. sen stack jag & karro och hyrde en film och idag har vi varit hos Fanny & lille Milton och hälsat på, det var bra längesen ! Nu ska jag se om jag orkar läsa i min braiga bok - och kanske försöka komam på en liten  barnvisa till projektarbetet, är det höstlov eller? hmm. Dessutom, imorgon är det exakt EN månad tills jag fyller 18 ! hihi, sjukt vad jag längtar :D :D :D Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0