done and done

hello, jag önskar att jag kan sova längre när man väl är ledig :( typsikt. vaknade tio iallafall, sen träffade jag farmor i stan vid elva & handlade present till mig :) mysigt. sen cykla jag hem igen i det härliga vädret (Y). Jag har även städat mitt rum, lagat mat till mig & karro, ska snart fixa tvätten med. sen måste jag på något sätt få ihop mitt nomineringstal, känns som att jag mest kommer improvisera, nu har jag också gjort världens kanske bästa fest lista till min 18 årsfest ! sjukt grym :D jag längtaaar! ikväll är det träning och även utröstning i paradise hotel, riktigt spännande ;) haha. ha en bra dag :*




längtar tills jag kan ha denna frisyren igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0