jajaa!

hejsan bloggen , ja jag är fortfarande förkyld men det börjar bli lite bättre iallafall. blev nog dock inte bättre av att jag va ute & gick en lång runda i bara tjocktröja .. men men. dagen har varit halvseg men ensambeln är ju galen så det piggade upp mig lite ;) imorgon så bär det av till lunds universitet för att kolla om där är något roligt och intressant att kolla på. längtar till lördag, fest för emelie & jag är riktigt pepp det var ett tag sen ;D plus att jag satt & tittade på pensionärsjävlar & shit vad kul, jag ska lätt hålla på med sånt när jag blir gammal !! :D
och sen är jag trött på människor som gnäller varenda jävla dag med. önskar typ att man hade hörapparat & bara kunna stänga av ibland :p

här är länken till pensionärsjävlar, hett tips!
http://www.youtube.com/watch?v=Kz91--w6GRI

älskar att vintern är på väg, när jag vaknade i morse så kändes det riktigt mysigt att titta ut genom fönstret, allt blir så mycket vackrare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0