schnööööööö

hej hopp. jag är smått deprimerad idag. tänk hur mycket man kan bli påverkad av någon man typ aldrig pratar med. hah sjukt. men jaja, mamma fick mig att må lite bättre iallafall. jag cyklade i ösregnet till jacob i morse, när jag kommer dit är inte läraren där. DÖÖÖÖÖÖÖ. jag blir förbannad,  han är fan aldrig där. jag tror man tjänar på att alltid chansa att han inte är där. ja sen var det bara att cykla till HTS (där jag faktiskt går ! ) och direkt till mac. jag är stolt över mig själv att jag inte cyklade hem eftersom en liten röst inom mig sa att jag absolut skulle göra det. tur att det blir en spännande helg annars hade självmord inte varit överdrivet!

i eftermiddag ska jag intervjua pappa & alex och sen ikväll är det först träning & sen of course paradise hotel.
imorgon är det mässa, blir nog spännande ändå :) haha. nu ska jag sjunka tillbaka under golvet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0