segt..

tjaa alla! jaha denna dagen var väl inte sådär jätte nödvändig? allt började med att jag dessutom försov mig, vaknade 7.35 och jag hade dåungefär 20 min att göra vid mig och käka frulle, men jag hann iallafall till skolan där ett engelskt talking prov väntade på mig.. det gick helt okej , men det kändes lite smådrygt att kötta till skolan för att va där i en halvtimme och sen cykla hem igen :s haha. igår va vi  i Ignaberga & checkade lokalen som sagt, och det kommer bli så in i tusans bra :D wiiie, sjukt vad jag längtar. fast jag känner mig jättetråkig när alla frågar vad jag önskar mig, jag menar jag blir glad för allt egentligen :p hehe, men köp en cider annars, det går alltid hem hos mig ;) haha nej men seriöst, det är jättesvårt :p så jag kommer tyvärr inte på något klyftigt att skriva här heller:( hehe.

jaja idag har jag fått rätt mycket gjort, har gjort eng talet tills på fredag, spelat gitarr, fixat tvätten, lagat mat, och naturligtvis lite E! news, jag är nog besatt av keeping up with the Kardashians ! men ikväll blir det träning, har inte tränat tpå 2 dagar så ja jag har jätte dåligt samvete & nu känner jag bara att jag kommer nog vara medvetslös ikväll haha! fast det gör kanske inget eftersom jag är ledig imorgon ;) nej nu ska jag tta min cykel och cykla ner till city för att träffa evelina & julia för lite fika. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0