snart dags !

jaha, då har ännu en helg passerat, men det har varit en bra helg :) 18 års festen i lördes var riktigt kul, härliga människor :) idag har jag mest försökt att vila mitt stackars huvud & i eftermiddes kom min faster och farmor en runda. jag är smått deprimerad över att jag har lyckats kolla på hela sex and the city boxen för typ tredje gången, vad ska jag nu göra när jag är uttråkad?? shit jag har problem. anyway, har börjat kolla lite smått på gossip girl, jajemen, lite pinsamt men ack så sant :) haha. nej men det är okej faktiskt. fast inget slår sac :( jaa, annars då ? ja denna veckan ska väl inte bli allt för jobbig har jag tänkt mig, skola som vanligt förutom torsdag, då är jag ledig mohahah! på tisdag ska jag, mamma och pappa åka och checka in lokalen som jag ska ha min fest i, så det är nice ju :) längtar sinnes mycket, men har jag väntat i typ 11 månader så kan jag nog vänta ca 3 veckor. nu ska jag släpa mitt trötta huvud till sängs och det ser jag verkligen fram emot. puss & gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0