usch & fy & blää

hej bloggen, sjukt ruskigt väder idag !
igår kväll så gympade jag & fröken andersson och efter det körde vi ner & hyrde en film , det var mycket mysigt :* i morse stack vi ner på stan & jag va på synundersökning, har ju lite problem med mina ögon ibland, visade sig att jag är ytterst lite närsynt, men jag behöver tydligen inte glasögon så det är ju bra :) jag kanske skaffar såna med lite styrka i ändå. hittade världens finaste klänning på lindex idag, en svart sammetsklänning, som va lite så halvpösig med halvlånga armar, dock va mina armar lite för stora men vi får se, hade varit nice att ha den på min 18 års fest :) fick ett brev från Norra Skåne idag om en sån liten historia om mig på sidorna personligt, eftersom jag fyller år snart haha :) det gjorde min dag ;) nu försöker jag typ bli fri från min helvetes förkylning men det kommer nog inte hända denna veckan iaf, eftersom jag ska träna ikväll.. men men. tack & hej. puss

glöm inte att det är halloween i helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0