lite huvudvärk, varför inte?

visste att det skulle bli såhär idag, igår kväll kom tårarna igen och det känns som att det är inte sista gången. Det finns liksom inga ord som man kan använda så att ni förstår, men det är tomt helt enkelt. Igår kom Kerstin och pappa fick en jättefin bild inramad av henne, med pappa&jörgen på, den va från när jag & pappa och Kerstin och Jörgen va i Göteborg under Gothia cup och  va vi ute på någon restaurang, pappa och jörgen satt bredvid varandra och på bilden så ser det ut som att jörgen ska kyssa pappa, och så har dom naturligtvis likadana kepsar. Det va en fin dag, en fin bild, ett fint minne.

För övrigt är jag lite nervös inför imorgon, ska som sagt köra på körskolan för första gången, men det kan iochförsig inte gå mer än åt helvete,så på så sätt är det ju positivt :) hehe. nej men bara jag lyckas komma undan att få motorstopp så tror jag att jag kommer bli nöjd (höga förväntiningar haha) Nu måste jag spela lite gitarr och sen ska jag hitta en bild till nutida konst-lektionen & ikväll när mamma kommer hem ska vi på gympa! (Y) tack&hej.




solen går upp även imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0