somliga ljus brinner aldrig ut

hej bloggen. idag är det minsann fredag, känns som att veckorna går hyfsat fort faktiskt- dock är det väl en positiv sak enligt mig  :) har haft engelska & samhälle och nu sitter jag här i mac och lyssnar på my beloved Oskar Linnros, och Robyn,  snart ska jag till staden och möta lilla julia sen får man väl ta sig tillbaka till skolan eftersom vi dock har kvar svenska u i eftermiddag, sjukt segt I know men men, kan bli kul med allas tal :) anyway, när jag har kommit hem så kommer morfar o farmor va hemma eftersom mammsen fyller år idag :D GRATTIS IGEN ! alla fyller år utom jag :( haha. jaja, sen ska jag antagligen till kulturhuset i ngn timme men annars kommer jag befinna mig på österås (surprise!) med att kolla på tjejerna när dom möter Bromölla :) imorgon är det Helsingör med familjen! puss & ha en bra helg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0