godmorgon!

Jag är trööööttt. Men jag kommer sova bort halva livet om jg fortsätter såhär. Men men, ja morgonen började väl sådär, vissa har lite humör här i huset.. Men jag är glad ändå, ska försöka att komma lite längre med projektarbetet så Anders blir stollt över mig när skolan börjar igen ;) hehe. Det är så svårt! Iallafall, torsdag nu redan, ärligt så gör det inte så mkt att skolan börjar för jag har inget bättre för mig ändå. Ett halvt år kvar på HTS, det är sjukt vad tiden har gått fort :o idag ska jag och mamma boka resa till Bulgarien en vecka :D hur awsome är inte det? Åker typ den 14 maj & kommer hem en vecka efter, det är riktigt gött med tanke på att det är student sen :D wiiie!! Nej nu ska jag greppa min gitarr och börja göra lite nytta!! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0